Τηλεφωνικό κέντρο της ΕΤΕ για κλάματα
Ταλαιπωρία για χιλιάδες πολίτες καθημερινά αποτελούν οι διαδικασίες μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της Εθνικής Τράπεζας (ΕΤΕ).
Για οποιοδήποτε ζήτημα – τηλεφωνική δήλωση κλοπής κάρτας, απάτη σε εξέλιξη, απώλεια πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, έκδοση νέας, αμφισβήτηση συναλλαγών ή οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα – ο μέσος χρόνος αναμονής κυμαίνεται από 18 έως 28 λεπτά. Συχνές είναι οι διακοπές της τηλεφωνικής κλήσης, που απαιτούν επαναλήψεις και επανάκληση.
Με καμία υπευθυνότητα δεν δίνεται οριστική λύση από υπάλληλο. Κι όλα αυτά, την ώρα που οι μισοί Έλληνες διατηρούν λογαριασμό στην ΕΤΕ – όχι για αποταμίευση, αλλά για τις υποχρεωτικές συναλλαγές της καθημερινότητας.
Κι αν οι άλλες τράπεζες δεν διακρίνονται για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, η ΕΤΕ πρωτοπορεί αρνητικά, προσφέροντας πραγματική εμπειρία... phone banging.
Αντιμετωπίζει τους πελάτες της, που είναι εκείνοι που τη συντηρούν, ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας.
Οι δε διαδικασίες αποκατάστασης για την πιο απλή ενέργεια – όπως η έκδοση νέας κάρτας – διαρκούν 15 ημέρες, ενώ σε άλλες περιπτώσεις, η αναμονή μπορεί να φτάσει και τις 30 ημέρες.
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments