Ο εκνευριστικός ήχος
Και οι άχρηστες πληροφορίες που σου παρέχουν τα call centers όταν απευθύνεσαι για το πρόβλημά σου είναι τουλάχιστον σκώμμα. Ο πολίτης σήμερα δεν βρίσκει ανταπόκριση ούτε στα απλά, καθημερινά ζητήματα. Η αμεσότητα στις τηλεφωνικές κλήσεις καταργήθηκε ως αναχρονιστική, αλλά και η τεχνολογία δεν επέλυσε προβλήματα.
Όταν η ημέρα σου ξεκινάει με τοξικότητα για την επιβίωσή σου, μέχρι να κλείσει ο κύκλος, οι κίνδυνοι πολλαπλασιάζονται. Δημόσιοι οργανισμοί, υπηρεσίες, τράπεζες, οργανισμοί κοινής ωφελείας και οτιδήποτε άλλο σχετίζεται με το δημόσιο – και όχι μόνο – ο χρόνος αναμονής με τα ηχητικά τους μηνύματα είναι απαγορευτικός.
Στο διάστημα της αναμονής, για να πουλήσουν παροχές και προϊόντα με διαφημιστικά σποτ, ο χρόνος αγγίζει τη μισή ώρα και πλέον την ξεπερνά. Σου πετάνε ένα μικρό όνομα με επίπλαστη ευγένεια, αλλά ουδεμία εξυπηρέτηση με φτηνές δικαιολογίες. Χάνεις τον χρόνο σου να εξηγείς γιατί δεν έφτασε ακόμα η κάρτα σου για τις συναλλαγές σου, αλλά υπεύθυνη απάντηση δεν παίρνεις.
Ενώ όλες οι εργασίες σου είναι στηριζόμενες στο διαδίκτυο – κι αυτό νοσεί. Εκτός αυτών βέβαια, η ταυτοποίηση είναι ένα μικρό… βιογραφικό, που απαντάς σε κάθε ερώτηση και πάλι δεν γίνεσαι πιστευτός, γιατί ο υπάλληλος πάτησε λάθος πλήκτρο και δεν το παραδέχεται.
Τελευταίως και στα μεγάλα καταστήματα-αλυσίδες ακολουθείται η ίδια τακτική. Στα e-mail – αν υπάρχουν – σου απαντούν αργοπορημένα και τα προβλήματα χρονίζουν.
Κανένας έλεγχος από κανέναν…
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments