Γιατί δεν πετάνε τα ελικόπτερα της ΕΛΑΣ;
Μπάχαλο στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και στην ΕΛΑΣ. Οργιάζουν οι διαδρομιστικές συζητήσεις στην Κατεχάκη ότι πέντε – όλα κι’ όλα – ελικόπτερα που έχει η ΕΛΑΣ είναι καθηλωμένα. Ακόμα χειρότερα. Δεν πετάνε, επειδή – άκουσον, άκουσον – έληξε το σχετικό συμβόλαιο για τη συντήρησή τους, στις 31 Μαΐου, και ακόμα δεν έχει βρεθεί λύση τι να κάνουν. Απορίας άξιον. Πόσο ακόμα θα περιμένουν για να επιλυθεί το θέμα; Κι’ όλα αυτά, ενώ είμαστε βαθιά μέσα στην αντιπυρική περίοδο, οπότε υποτίθεται ότι η ΕΛΑΣ θα πρέπει να «αστυνομεύει» και για τις πυρκαγιές.
Και καλά η ΕΛΑΣ. Αυτό που ευρέως κυκλοφορεί στους διαδρόμους της Κατεχάκη είναι ότι και τα πέντε – όλα κι’ όλα – ιδιόκτητα ελικόπτερα της Πυροσβεστικής ναι μεν πετάνε, αλλά όχι με τα κατάλληλα «χαρτιά». Φημολογείται, μάλιστα, ότι η αρμόδια Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έχει «βάλει χέρι» στην Πυροσβεστική, επειδή τα ελικόπτερά της δεν διαθέτουν τα σωστά πιστοποιητικά για να πραγματοποιούν πτήσεις.
Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο, ίσως να αποτελεί μοναδικό φαινόμενο παγκοσμίως (ενδεχομένως, πλην κάποιων αφρικανικών χωρών), που κρατική υπηρεσία δεν έχει τα κατάλληλα πιστοποιητικά για τα πτητικά μέσα της. Και στην περίπτωση της Πυροσβεστικής, λέγεται ότι το πρόβλημα οφείλεται στον ίδιο λόγο. Εχει λήξει το συμβόλαιο για τη συντήρηση των ελικοπτέρων.
Αυτό, όμως, που προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση, είναι ότι ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, φέρεται να είναι ενήμερος εδώ και καιρό για το πρόβλημα. Εάν ισχύει κάτι τέτοιο, γιατί δεν έχει δώσει λύση;
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments