Πρώην αφεντικό της μαφίας εξηγεί ποιες σκηνές της ταινίας «Νονός» δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα του... εγκλήματος

 



Για πάρα πολλούς ανθρώπους ο «Νονός» αποτελεί μια από τις κορυφαίες ταινίες όλων των εποχών, ωστόσο ο πρώην αρχηγός της μαφίας Michael Franzese μερικά «λάθη» σε κάποιες σκηνές.

Ένας πρώην αρχηγός της μαφίας δήλωσε ότι μια από τις καλύτερες «μαφιόζικες» ταινίες όλων των εποχών έκανε μερικά λάθη στην απεικόνιση του εγκλήματος.

Για πολλούς ο «Νονός» βρίσκεται πολύ ψηλά στη λίστα με τις αγαπημένες ταινίες. Μάλιστα στην IMDb (Internet Movie Database), οι σινεφίλ της έχουν δώσει την πρώτη θέση στο Top 250, μαζί με το «Shawshank Redemption» και τον «Σκοτεινό Ιππότη».

Μέχρι και ένας πρώην αρχηγός της μαφίας Κολόμπο, Michael Franzese, έχει εκφράσει τον θαυμασμό του για το αριστούργημα του Κόπολα, καθώς στο παρελθόν είχε χαρακτηρίσει το κλασικό χολιγουντιανό φιλμ ως μια από τις κορυφαίες γκανγκστερικές ταινίες και σειρές.

Και όταν πρόκειται για την απεικόνιση του οργανωμένου εγκλήματος στη μεγάλη οθόνη, ο Franzese είναι ίσως ο κατάλληλος άνθρωπος για να πει αν έχει γίνει καλή δουλειά ή όχι...Ετσι, αν και ο πρώην αρχηγός της διαβόητης εγκληματικής οργάνωσης της Νέας Υόρκης παραδέχτηκε ότι είναι μεγάλος θαυμαστής της μυθοπλαστικής ιστορίας της οικογένειας Κορλεόνε, είπε ότι ένα μέρος της σίγουρα δεν βασίζεται στην πραγματικότητα.

Μιλώντας στο κανάλι BuzzFeedVideo του YouTube, ο Franzese είχε θυμηθεί τη σκηνή στην οποία ο νέος Don, Michael Corleone, συζητάει με τον Moe Greene του Las Vegas και του λέει ότι θέλει να τον εξαγοράσει.

Στη συγκεκριμένη σκηνή, στην οποία πρωταγωνιστούν ο Al Pacino ως Corleone και ο Alex Rocco ως Greene, ο χαρακτήρας του Rocco φαίνεται να βρίζει τον Don Corleone για αυτή την προσβολή. Μέσα στις δεκάδες βρισιές που ξεφωνίζει, ρίχνει και μια ρατσιστική προσβολή, πριν εξαφανιστεί.

Η συγκεκριμένη σκηνή δεν άρεσε καθόλου στον Franzese. «Κανείς δεν θέλει να σε αποκαλούν έτσι όταν είσαι Ιταλός», είπε. «Δεν υπήρχε περίπτωση να τολμούσε να πει κανείς αυτό το πράγμα σε έναν τύπο σαν τον Μάικλ Κορλεόνε».

Τέλος, ο Franzese τα «έχωσε» και στον αδελφό του Michael, τον Fredo (John Cazale), ο οποίος σε μια σκηνή φώναξε στον αδελφό του για τον τρόπο που μιλούσε στον Greene.

«Δεν υπάρχει περίπτωση ο Φρέντο να έλεγε στον Μάικλ στην πραγματική ζωή: «Έι, συνειδητοποιείς σε ποιον μιλάς;» όταν ο αδελφός του είναι το αφεντικό της μαφίας», σημείωσε.

gazzetta 

Related

ΚΟΙΝΩΝΙΑ 8096742401092755814

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Προτεινομενη αναρτηση

Τ.Δ.Ε.Ε. Νέας Σμύρνης: Το φιλότιμο των αστυνομικών περισσεύει!

  Ως μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης Αστυνομικών Αθηνών και αντιπρόσωποι στην ΠΟΑΣΥ, επισκεφτήκαμε τους συναδέλφους μας σε μια ακόμα Υπηρεσία της Α...

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και ενημερωθείτε άμεσα!

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και ενημερωθείτε άμεσα!
📢 Μάθετε Πρώτοι Όλα τα Καυτά Νέα! 🔥📰 Ειδήσειςπου δεν γράφονται αλλού με λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το katechacker.gr είναι η «φωνή» του Έλληνα αστυνομικού. Στείλε μας τις καταγγελίες σου, τα άρθρα σου, στο katechaker@gmail.com

ΚΟΝΤΣΕΡΤΟ ΓΚΡΟΣΟ

ΚΟΝΤΣΕΡΤΟ ΓΚΡΟΣΟ
Το πέρασμα του Μισισιπή φίλευε αισθαντικά και απλόχερα μια απολαυστική διέλευση σε κάθε ταξιδευτή. Ακόμα και όταν τα τεράστια αμφίβια και τα επικίνδυνα ερπετά τις μέρες του ζευγαρώματος καιροφυλακτούσαν ακούνητα για να θυμίζουν υφάλους. Το τελευταίο ταξίδι μαζί της...

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Στις δυο λίμνες (άλλοθι)

Στις δυο λίμνες (άλλοθι)
Η μικρή σκακίστρια βίωνε το δικό της δράμα στη λίμνη των διχασμένων παγετώνων. Μόνο ένας ανυπότακτος αίγαγρος θα τη συντρόφευε στις θύμησες. Οι μοιραίοι θάνατοι, ο αναπόφευκτος εγκλεισμός, οι προγραφές, η επαπειλούμενη ποινή για μια δολοφονία και η ανέλπιστη δωρεά ζωτικού οργάνου, πού θα οδηγούσε τελικά το ριζικό όλων; Θύτη ή θύμα θα έδειχνε το ορφανό βιολογικό υλικό; Το μοναδικό εύρημα στον βαμβακοφόρο στειλεό θα ταυτοποιούταν;

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ
Μια κρυμμένη επιστολή στο παλιό σερβάν, κληροδότημα μιας άτυπης αδερφομοιρασιάς έμελλε να δρομολογήσει απρόσμενες εξελίξεις. Η σχέση του Νικηφόρου με τη Λυδία, αποκτούσε υπόσταση, στη δεκαετία του εβδομήντα, στην παροπλισμένη ωχρά ντρεζίνα. Τίποτα δεν προμήνυε, μέχρι τότε, την ανεξήγητη γονιδιακή αλληλουχία.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Δημοφιλεις αναρτησεις μηνα

item