Σε 14 μέρες


Η Θεσσαλονίκη θα έχει το δικό της μετρό. Και να φανταστεί κανείς ότι 7 χρόνια πριν στα εγκαίνια της Δ.Ε.Θ. ο τότε πρωθυπουργός κ. Αλέξης Τσίπρας στην ομιλία του ξάφνιασε τους Θεσσαλονικείς. Ανήγγειλε ότι η underground διαδρομή σύντομα θα είναι μια κατάκτηση και για την συμπρωτεύουσα. Εν τω μεταξύ τα μπάζα, τα προστατευτικά κιγκλιδώματα και τα διάφορα υλικά στο σιντριβάνι, την Αγιά Σοφιά την Βενιζέλου έστεκαν εκεί που κάθε άλλο προμήνυαν το ρίξιμο στις ράγες των συρμών. 

Για την ιστορία το υπόγειο ταξίδι με έναν συρμό του μετρό Θεσσαλονίκης, από τη μία άκρη της πόλης στην άλλη, δηλαδή από τη Νέα Ελβετία μέχρι και τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, είναι διάρκειας «17 λεπτών μαζί με τις στάσεις.  Η  μέση ωριαία ταχύτητα του κάθε συρμού θα είναι 40 χλμ/ώρα και η μέγιστη τα 80 χλμ/ώρα. Άρα καταλαβαίνουμε ότι ο κάθε επιβάτης θα χρειάζεται μόλις 40 δευτερόλεπτα για να μεταβεί από τον έναν σταθμό στον άλλο. Η αναμενόμενη ημερήσια επιβατική κίνηση στο μετρό Θεσσαλονίκης θα ανέρχεται σε 254.000 επιβάτες, με μεταφορική ικανότητα 18.000 επιβατών ανά ώρα και ανά κατεύθυνση και με την ενσωμάτωση της επέκτασης της Καλαμαριάς θα προστεθούν άλλοι 78.000 με 80.000 επιβάτες/ημερησίως.

 Η χρονοαπόσταση μεταξύ των 18 συρμών που θα κινούνται στη βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, θα είναι αρχικά σύμφωνα με τον ίδιο στα 3,5 λεπτά και σιγά -σιγά, με την ενσωμάτωση και των άλλων 15 νέων συρμών που θα εξυπηρετούν την επέκταση της Καλαμαριάς με πέντε σταθμούς, αυτή θα μειωθεί στο 1,5 λεπτό.

 Σε κάθε έναν από τους 18 συρμούς της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό, θα μπορούν να επιβιβάζονται 465 άτομα (καθήμενοι και όρθιοι), ενώ στο σύνολό τους αυτοί είναι κατά 92% κατασκευασμένοι από ανακυκλώσιμα υλικά. Πέραν της ταχύτητας με την οποία θα μπορεί κάποιος να διασχίσει υπογείως την πόλη της Θεσσαλονίκης, με τη λειτουργία του μετρό στην πόλη υπολογίζεται θα κυκλοφορούν καθημερινά περίπου 57.000 ιδιωτικής χρήσης οχήματα λιγότερα, επιφέροντας αντίστοιχα μείωση των ρύπων CO2, κατά 212 τόνους ημερησίως.


Related

ΚΟΙΝΩΝΙΑ 6005963803722309414

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και ενημερωθείτε άμεσα!

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και ενημερωθείτε άμεσα!
📢 Μάθετε Πρώτοι Όλα τα Καυτά Νέα! 🔥📰 Ειδήσειςπου δεν γράφονται αλλού με λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το katechacker.gr είναι η «φωνή» του Έλληνα αστυνομικού. Στείλε μας τις καταγγελίες σου, τα άρθρα σου, στο katechaker@gmail.com

ΚΟΝΤΣΕΡΤΟ ΓΚΡΟΣΟ

ΚΟΝΤΣΕΡΤΟ ΓΚΡΟΣΟ
Το πέρασμα του Μισισιπή φίλευε αισθαντικά και απλόχερα μια απολαυστική διέλευση σε κάθε ταξιδευτή. Ακόμα και όταν τα τεράστια αμφίβια και τα επικίνδυνα ερπετά τις μέρες του ζευγαρώματος καιροφυλακτούσαν ακούνητα για να θυμίζουν υφάλους. Το τελευταίο ταξίδι μαζί της...

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Στις δυο λίμνες (άλλοθι)

Στις δυο λίμνες (άλλοθι)
Η μικρή σκακίστρια βίωνε το δικό της δράμα στη λίμνη των διχασμένων παγετώνων. Μόνο ένας ανυπότακτος αίγαγρος θα τη συντρόφευε στις θύμησες. Οι μοιραίοι θάνατοι, ο αναπόφευκτος εγκλεισμός, οι προγραφές, η επαπειλούμενη ποινή για μια δολοφονία και η ανέλπιστη δωρεά ζωτικού οργάνου, πού θα οδηγούσε τελικά το ριζικό όλων; Θύτη ή θύμα θα έδειχνε το ορφανό βιολογικό υλικό; Το μοναδικό εύρημα στον βαμβακοφόρο στειλεό θα ταυτοποιούταν;

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ
Μια κρυμμένη επιστολή στο παλιό σερβάν, κληροδότημα μιας άτυπης αδερφομοιρασιάς έμελλε να δρομολογήσει απρόσμενες εξελίξεις. Η σχέση του Νικηφόρου με τη Λυδία, αποκτούσε υπόσταση, στη δεκαετία του εβδομήντα, στην παροπλισμένη ωχρά ντρεζίνα. Τίποτα δεν προμήνυε, μέχρι τότε, την ανεξήγητη γονιδιακή αλληλουχία.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Δημοφιλεις αναρτησεις μηνα

item