Πάρτε το μηδέν…
https://www.katechacker.gr/2024/02/blog-post_12.html
Οποιαδήποτε σκέψη για τοποθέτηση call center στο τηλεφωνικό κέντρο της Άμεσης Δράσης σαν ιδέα ακούγεται καλά. Αν όμως δεν υπάρξουν προϋποθέσεις γρήγορης ανταπόκρισης για κάθε ειδική αναγγελία καλύτερα να εγκαταλειφθεί η ιδέα σύμφωνα με πρόταση πρωτοβαθμίου συνδικαλιστικού σωματείου! Σήμερα αν προσπαθήσει κάποιος να επικοινωνήσει με οποιαδήποτε υπηρεσία της ΕΛ.ΑΣ μέσω του εκσυγχρονισμένου υποτίθεται κέντρου του τετραψήφιου 1033, έχει αναμονή τουλάχιστον 17 λεπτά. Φανταστείτε να είναι επείγον το τηλεφώνημα όπως το 80% των κλήσεων που αφορούν την Άμεση Δράση. Σε διάστημα μιας εβδομάδας επιχειρήσαμε να συνδεθούμε με διάφορες υπηρεσίες δοκιμαστικά. Οι χρόνοι αναμονής ήταν από 15-20 λεπτά… Μη φτάσουμε στην εποχή πάρτε το μηδέν γιατί δεν ακούγεστε!
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments