Δεν τρελάθηκαν οι Αστυνομικοί»: Η τοποθέτηση Μαρινάκη και η σαρκαστική απάντηση του Μάριου Λώλου


Η δήλωση του Π. Μαρινάκη και η καυστική απάντηση του Μάριου Λώλου

Ο Π. Μαρινάκης, σε ανάρτησή του, σχολίασε το περιστατικό τραυματισμού του φωτορεπόρτερ σε πρόσφατο συλλαλητήριο, κάνοντας λόγο για «αντίδραση της Αστυνομίας σε επίθεση με μολότοφ». Παραθέτουμε την πλήρη τοποθέτησή του:

Π. Μαρινάκης:
«Κατ’ αρχάς, να εκφράσουμε τη στήριξή μας στο θύμα αυτής της επίθεσης, η οποία προφανώς ήταν αποτέλεσμα αντίδρασης της Αστυνομίας σε μολότοφ, τις οποίες δέχτηκαν οι αστυνομικοί. Γιατί και, όπως είναι πολύ λυπηρό ένας εργαζόμενος που βγαίνει στον δρόμο να κάνει τη δουλειά του, όπως ο συγκεκριμένος συνάδελφός σας, να βρίσκεται τραυματίας και του ευχόμαστε περαστικά, γιατί βγήκε από το σπίτι του για να δουλέψει και να ενημερώσει, στη συγκεκριμένη περίπτωση να υπάρχουν φωτογραφίες από αυτό το πολύ μεγάλο συλλαλητήριο, έτσι εργαζόμενοι είναι και οι αστυνομικοί, οι οποίοι, αντίστοιχα, δέχτηκαν επίθεση με μολότοφ. Δεν τρελάθηκαν και αντέδρασαν. Οι άνθρωποι αυτοί πληρώνονται, και μάλιστα δεν παίρνουν και πάρα πολλά λεφτά, και δέχτηκαν επίθεση με μολότοφ. Επιθέσεις οι οποίες μπορούν να δημιουργήσουν κίνδυνο ακόμα και για την ανθρώπινη ζωή οι βόμβες μολότοφ, νομίζω το ξέρετε αυτό.

Ήταν, λοιπόν, η αντίδραση της Αστυνομίας σε μια επίθεση που δέχτηκε, η οποία ήταν, προφανώς, μια συντονισμένη επίθεση από κάποιους, κάποιες ομάδες. Δεν ξέρω πού ανήκουν αυτές οι ομάδες. Αυτά θα τα βρει η Αστυνομία. Στο πλαίσιο, λοιπόν, αυτής της αντίδρασης, φαίνεται ότι αποφεύχθηκαν τα χειρότερα για τον συγκεκριμένο φωτορεπόρτερ, ευτυχώς! Του ευχόμαστε περαστικά. Δεν υπήρχε, προφανώς, κανένας δόλος και καμία πρόθεση από κάποιον αστυνομικό να τραυματιστεί ένας φωτορεπόρτερ, ένας πολίτης, ο οποιοσδήποτε. Αλλά, για να παρουσιάζουμε όλη την αλήθεια, γιατί και σε αυτό το θέμα διάβασα τίτλους οι οποίοι παραπλανούν την κοινή γνώμη, είναι στην ευρύτερη προσπάθεια να δημιουργηθεί ένα κλίμα, διάβασα μέχρι και για κρατική δολοφονική επίθεση κατά φωτορεπόρτερ. Αυτό όταν το διαβάζει κανείς λέει ότι κάποια στιγμή το Κράτος αποφάσισε, μέσω της Αστυνομίας, να επιτεθεί σε έναν ρεπόρτερ. Αυτό καταλαβαίνει κάποιος όταν το διαβάσει. Ενώ η αλήθεια είναι ότι έγινε επίθεση με μολότοφ κατά αστυνομικών, κατά, δηλαδή, ανθρώπων οι οποίοι και αυτοί εργάζονται για να είμαστε ασφαλείς και υπήρξε αντίδραση της Αστυνομίας για να αποτρέψει την επίθεση. Άλλο πράγμα αυτό το οποίο φαίνεται σε κάποιους τίτλους, άλλο πράγμα αυτό το οποίο φαίνεται από την πραγματικότητα.

Όπως και να έχει, ελπίζουμε να γίνει γρήγορα καλά ο συνάνθρωπός μας, να συνεχίσει να κάνει τη δουλειά του. Και ως προς το τι κάνουμε για την ασφάλεια των δημοσιογράφων, σας παραπέμπω στις ενέργειες των τελευταίων ετών. Έχω λίγο παραπάνω από έναν χρόνο την τιμή να έχω το συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο. Ήμασταν εμείς οι οποίοι βάλαμε συγκεκριμένες διατυπώσεις στη συλλογική σύμβαση που υπογράφηκε με τους δημοσιογράφους που δουλεύουν σε κρατικά Μέσα. Ήμασταν εμείς αυτοί οι οποίοι αυστηροποιήσαμε το σύνολο των ποινών για κάθε λογής τέτοιου αδικήματος και επίθεσης. Είμαστε εμείς αυτοί οι οποίοι προστατεύουμε τους δημοσιογράφους με την κατάργηση της απλής δυσφήμισης. Είμαστε εμείς αυτοί οι οποίοι κάναμε ιδιώνυμο (αδίκημα) τις απειλές κατά δημοσιογράφων που εργάζονται σε συγκεκριμένους κλάδους, όπως οι αθλητικογράφοι. Και έχουμε προχωρήσει σε μια σειρά ενεργειών, με αποτέλεσμα όλες αυτές οι ενέργειες να αναγνωριστούν επίσημα από την Ευρωπαϊκή Ένωση, από την ετήσια έκθεση για το Κράτος Δικαίου και την Ελευθερία του Τύπου. Η πολιτική της Κυβέρνησης και στο συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο, που έχω την τιμή να εκπροσωπώ, κάθε της κίνηση είναι στην κατεύθυνση προστασίας των δημοσιογράφων και ευρύτερα της ασφάλειας των πολιτών. Αλλά καλό είναι να παρουσιάζουμε όλη την εικόνα και όχι ένα μέρος αυτής, μόνο και μόνο για να στοχοποιήσουμε την Ελληνική Αστυνομία.»

Στην εκτενή τοποθέτηση του Π. Μαρινάκη, ο Μάριος Λώλος, πρωην πρόεδρος της Ένωσης Φωτορεπόρτερ Ελλάδας, απάντησε λιτά, αλλά με τρόπο που «τα λέει όλα»:

«Εγώ τώρα τι πρέπει να πω;»

Η απάντηση αυτή, απλή και σαρκαστική, αποτελεί μια εύγλωττη κριτική στη λογική της δήλωσης, αφήνοντας την ίδια την τοποθέτηση του Π. Μαρινάκη να εκτεθεί μέσα από τα ίδια της τα επιχειρήματα. Με αυτή τη φράση, ο Μάριος Λώλος υπογραμμίζει το βάρος και την ευθύνη των γεγονότων, επισημαίνοντας την πραγματικότητα που βιώνουν οι φωτορεπόρτερ σε επικίνδυνες συνθήκες.

Related

TOP NEWS 4290759794942818179

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Προτεινομενη αναρτηση

«Ξέπλυμα αλά τραπεζικά»: Το νέο παράθυρο των «νόμιμων» επενδυτών

 Είναι επενδύσεις ή ένα καινούργιο, πιο «καλοσιδερωμένο» ξέπλυμα χρήματος; Αυτό που ξεκίνησε ως νέα τάση χρηματοπιστωτικής «καινοτομίας» με...

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και ενημερωθείτε άμεσα!

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και ενημερωθείτε άμεσα!
📢 Μάθετε Πρώτοι Όλα τα Καυτά Νέα! 🔥📰 Ειδήσειςπου δεν γράφονται αλλού με λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το katechacker.gr είναι η «φωνή» του Έλληνα αστυνομικού. Στείλε μας τις καταγγελίες σου, τα άρθρα σου, στο katechaker@gmail.com

ΚΟΝΤΣΕΡΤΟ ΓΚΡΟΣΟ

ΚΟΝΤΣΕΡΤΟ ΓΚΡΟΣΟ
Το πέρασμα του Μισισιπή φίλευε αισθαντικά και απλόχερα μια απολαυστική διέλευση σε κάθε ταξιδευτή. Ακόμα και όταν τα τεράστια αμφίβια και τα επικίνδυνα ερπετά τις μέρες του ζευγαρώματος καιροφυλακτούσαν ακούνητα για να θυμίζουν υφάλους. Το τελευταίο ταξίδι μαζί της...

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Στις δυο λίμνες (άλλοθι)

Στις δυο λίμνες (άλλοθι)
Η μικρή σκακίστρια βίωνε το δικό της δράμα στη λίμνη των διχασμένων παγετώνων. Μόνο ένας ανυπότακτος αίγαγρος θα τη συντρόφευε στις θύμησες. Οι μοιραίοι θάνατοι, ο αναπόφευκτος εγκλεισμός, οι προγραφές, η επαπειλούμενη ποινή για μια δολοφονία και η ανέλπιστη δωρεά ζωτικού οργάνου, πού θα οδηγούσε τελικά το ριζικό όλων; Θύτη ή θύμα θα έδειχνε το ορφανό βιολογικό υλικό; Το μοναδικό εύρημα στον βαμβακοφόρο στειλεό θα ταυτοποιούταν;

Δημοφιλεις αναρτησεις εβδομαδας

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ
Μια κρυμμένη επιστολή στο παλιό σερβάν, κληροδότημα μιας άτυπης αδερφομοιρασιάς έμελλε να δρομολογήσει απρόσμενες εξελίξεις. Η σχέση του Νικηφόρου με τη Λυδία, αποκτούσε υπόσταση, στη δεκαετία του εβδομήντα, στην παροπλισμένη ωχρά ντρεζίνα. Τίποτα δεν προμήνυε, μέχρι τότε, την ανεξήγητη γονιδιακή αλληλουχία.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Δημοφιλεις αναρτησεις μηνα

item