Ενδοοικογενειακή βία σε άλλη διάσταση
Στα μέσα Ιουνίου όλοι μας συγκλονιστήκαμε από μια είδηση που αφορούσε ένα ακόμη περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας. Η περίπτωση πέρα από τα κοινά χαρακτηριστικά που κατά τον νόμο συνιστούν την έννοια της εγκληματικής συμπεριφοράς, σαν είδηση, απασχόλησε το ευρύ κοινό. Καταχώνιαζε εκτός από το αίτιο και το αιτιατό αποτέλεσμα τα μυστικά μιας φαινομενικής καθ’ όλα αστικής οικογένειας που δείχνει προς τα έξω μια άλλη εικόνα. Θύτης και θύμα γνωστοί από τα social media με μεγαλύτερη έκθεση σ αυτά ο θύτης μας διαπέρασε στο άκουσμά της ένα σύγκρυο!
Τα αδηφάγα μέσα, περισσότερο τα τηλεοπτικά (την δουλειά τους κάνουν) έφερναν μέσα στα σπίτια μας τρισδιάστατες εικόνες με άγνωστες για μας λεπτομέρειες. Όχι αυτές που μέχρι σήμερα τους χαρακτήριζαν ως μια καλώς νοούμενη σύγχρονη αστική οικογένεια, αλλά μια επίπλαστη πλευρά. Μια ωμή πραγματικότητα δηλαδή. Σε μια άλλη εποχή θα μιλάγαμε για Γαλλικά και πιάνο. Αν και ή έκφραση διέθετε από τότε ένα εξεζητημένο και ειρωνικό πνεύμα προσέγγισης του μύθου των αστών. Δεν άργησε πάρα ταύτα η φράση αυτή να συμπληρωθεί με ακόμα περισσότερες αμφισβητήσεις.
Ο ράπερ ILLEOo με μια ασυνήθιστη ρίμα την ξεκάνε τραγούδι: Γαλλικά και πιάνο/ βογκάει σαν σοπράνο, εμπλουτίζοντας περισσότερο την εγχώρια ιστορία του χλευασμού. Όσο κι αν τότε ο νεωτερισμός αυτός έδινε μεγαλύτερη και επιβεβλημένη κουλτούρα και μόρφωση στα παιδιά τους, ενίοτε υποκρύπτονταν μια σαθρότητα. Χωρίς αφορισμούς για μια τέτοια κοινωνία, υπήρχαν οικογένειες με μορφωτικό επίπεδο χωρίς επίδειξη και έπαρση για τον πλουτισμό τους. Άλλο όμως ο πλούτος του Αριστοφάνη που διακωμωδεί την κακή διανομή του πλούτου και άλλο ο επιδεικνυόμενος πλουτισμός όπως άφηνε να εννοηθεί ως celebrities το ζευγάρι της εμπλοκής.
Με αυτή την εξέλιξη και αλληλουχία των γεγονότων πόσα εύκολα κατέρρευσε η όποια αξιακή υπόσταση διέθεταν. Το μεγαλύτερο σοκ πιστεύω να κυρίευσε το πελατολόγιο κατά το πλείστον κακοποιημένες γυναίκες, του πασίγνωστου δικηγόρου, όπως τον χαρακτήριζαν τα μέσα μέχρι την πλήρη αποκάλυψη του ονόματός του. Στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητα ο θύτης σας υπερασπιστής γυναικών διατείνονταν στις καθημερινές του εμφανίσεις την σοβαρότητα και την ειδεχθή συμπεριφορά των δραστών των εγκλημάτων κάθε μορφής βίας κατά των γυναικών. Ζητούσε δε από τους νομοθέτες αυστηρότερες ποινές για παραδειγματισμό.
Τελικά μήπως όλα αυτά εντάσσονταν σε μια υποκριτική παράσταση προς ίδιον όφελος για να πολλαπλασιάσει το πελατολόγιό του ωραιοποιώντας την εικόνα του άμεμπτου χειριστή των δικανικών μέσων; Και λέω για υποκριτική τεχνική γιατί όπως στ αλήθεια αποδείχθηκε, οι αγάπες για τα προσφιλή του πρόσωπα, που εξωτερίκευε κατά καιρούς ήταν μια χίμαιρα και μια έκφραση στιγμής όπως αποδείχθηκε του φαίνεσθαι και όχι του είναι. Αυτή η ψεύτικη και προσποιητή εικόνα της ευμάρειας, του καλοζωισμού, του παραδειγματισμού στην κοινωνία μας, πόσο επιτηδευμένη μπορεί να είναι τελικά; Πόσο ευχερώς διαβαίνουν τα κρίματα των ανθρώπων και πόσο άκοπα κρυβόμαστε πίσω από μια βιτρίνα σαν τις κούκλες του εντυπωσιασμού; Άλλωστε αυτές περιβάλλονται από το ακριβό τίμημα και όταν αποκαλύπτονται πόσο δυστυχείς μοιάζουν.
Ολόφτυστες με την υποκρισία του εντυπωσιασμού…Ας πρυτανεύσει η λογική σε ένα τέτοιο ατόπημα χωρίς παρενέργειες που εύκολα μπορούν να εκδηλωθούν! Η εκδήλωση μεταμέλειας και συγνώμης δεν είναι αρκετή σ αυτές τις περιπτώσεις, γιατί ακριβώς ειπώθηκαν ψέματα μέχρι να φτάσουμε στην αλήθεια
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments