Ο σκληρός Κ.Ο.Κ.
Τα τελευταία χρόνια ο Κ.Ο.Κ. τροποποιήθηκε ουκ ολίγες φορές, χωρίς ουσιαστικά να λύνει προβλήματα, όταν τα τροχαία ατυχήματα στη χώρα μας πολλαπλασιάζονται με αύξουσα γεωμετρική πρόοδο.
Κάθε αλλαγή παίρνει τον χαρακτήρα του χαρατσιού και όχι της πρόληψης των τροχαίων ατυχημάτων. Σαφέστατα και είναι θεσμική υποχρέωση οι βεβαιώσεις παραβάσεων για την αποφυγή των ατυχημάτων και συνετισμός των οδηγών με υπερβολικά πρόστιμα. Υπάρχουν όμως κραυγαλέες περιπτώσεις που απομυζούν το εισόδημα των πολιτών, χωρίς ουσιαστικά να προλαμβάνουν.
Μια τέτοια περίπτωση είναι η μεταφορά οχήματος ύστερα από ακινητοποίηση. Ο παραβάτης σε αυτές τις περιπτώσεις πληρώνει την μεταφορά του οχήματος με ιδιωτικό γερανό αλλά και την φύλαξη σε ιδιωτικό πάρκινγκ.
Για ένα μοτ/το το κόστος αγγίζει τα 130 ευρώ και σε περίπτωση φύλαξης μιας ακόμη μέρας, το κόστος ανεβαίνει, χώρια το κόστος της παράβασης.
Έλεος κ. Χρυσοχοΐδη δεν τρέχουν τα λεφτά απ’ τα μπατσάκια των νέων με 700 ευρώ μισθό! Αγοράστε γερανούς και βρείτε πάρκινγκ.
Καταργήστε αυτές τις συνεργασίες με ιδιώτες. Δεν πουλάν δε και επιστημοσύνη…
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments